close
تبلیغات در اینترنت
کارهایی که برای کاهش وزن نباید انجام دهید
در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما فروشگاه مترجم قالب
موضوعات
  • سلامت
  • خانواده
  • گردشگری
  • ورزش
  • تکنولوژی،کامپیوتر و موبایل
  • تاریخ وفرهنگ وهنر
  • آموزشی
  • اقتصادی ، اجتماعی
  • اس ام اس
  • اخبار
  • ابزار وبلاگ نویسان
  • ضمائم
  • تیتراژ
  • آرشیو
  • 1395
  • 1394
  • 1393
  • 1392
  • 1391
  • 1390
  • آخرین کاربران
    لینک های روزانه
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    جنسیت شما ؟


    کارهایی که برای کاهش وزن نباید انجام دهید

    127 بازدید انواع رژیم های غذائی ,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    از بین بردن چند کیلو اضافه وزنی که بعد از تعطیلات، بعد از بارداری یا بعد از دوران افسردگی‌تان بدست آورده‌اید، کار خیلی سختی است. حتی بعضی‌ها به چاق شدن بیشتر تمایل دارند، چرا که سوخت و ساز بدنشان کندتر از بقیه است.

    برای اینکه بتوانید وزنتان را کم کنید، بدون اینکه نا امید شوید باید کارهای زیادی را انجام دهید. چیزی که باید درباره‌ی کاهش وزن بدانید، این است که کاهش وزن یک فرایند تدریجی است و زمان بر است.

    در حقیقت کاهش وزن با سرعت زیاد، فقط باعث خواهد شد ضعیف و بیمار شوید! اگر تصمیم دارید که وزن کم کنید، در این راهنما کارهایی را که نباید انجام دهید، خواهید خواند.

    ۱. رژیم‌های دیوانه وار نگیرید

    برنامه‌های غذایی خیلی زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند با رعایت آن‌ها بسرعت وزنتان کم می‌شود. در این رژیم‌ها غرق نشوید! رژیم غذایی را انتخاب کنید که همسو و مطابق بدن و سبک زندگی‌تان است.

    رژیم‌های غذایی در مورد همه یکسان جواب نمی‌دهد، پس اگر مشاهده کردید که رژیمی روی دوستتان بخوبی کار کرده، می‌توانید از آن رژیم بهره ببرید، اما باید با توجه به نیازهای خودتان، اصلاحش کنید.

    ۲. مثل یو یو رژیم نگیرید

    خیلی‌ها مثل یو یو رژیم می‌گیرند. این کار می‌تواند فوق‌العاده خطرناک باشد و به سلامت بدنتان آسیب برساند. به یک رژیم غذایی بچسبید و همین که به هدفتان رسیدید، حواستان را جمع کنید تا دوباره به پرخوری نیفتید! (آیا شما هم رژیم یو یو می‌گیرید؟)

    ۳. بیش از اندازه ورزش نکنید

    شاید پیش خودتان فکر کنید که اگر چند ساعتی به هر جلسه‌ی تمرینی‌تان در روز یا هفته اضافه کنید، قطعاً سریع‌تر وزنتان کم می‌شود. اما حقیقت این است که بدن شما هم به کالُری احتیاج دارد و وقتی که شما هرچه انرژی داشتید را صرف ورزشتان کردید، احساس خستگی و کوفتگی به شما دست خواهد داد.

    حتی ممکن است با ورزش بیش از اندازه، به عضلات و بدنتان صدمه هم بزنید!

    ۴. قرص‌های کاهش وزن نخورید

    قرص‌های لاغری یا چربی‌سوز کلی مواد شیمیایی به بدن شما وارد می‌کنند. بدن شما ممکن است توسط این مواد، آسیب‌هایی جبران ناپذیر ببیند. جدای از اینکه مصرف چنین قرص‌هایی در شرایط بد می‌تواند کشنده باشد، قطعاً پی خواهید برد که پوستتان خراب شده، سیستم گوارشتان بهم ریخته و دیگر اتفاقات این چنینی.

    ۵. به سراغ عمل‌های جراحی نروید

    جراحی‌هایی همچون لیپوساکشن و کوچک کردن معده، اهدافی پزشکی دارند، و به هیچ عنوان نباید به آن‌ها به چشم عمل‌های زیبایی نگاه کنید. پس از عمل جراحی باید خیلی خیلی مراقبت چیزهایی که می‌خورید باشید، چرا که غذاهای زیادی برایتان مشکل ایجاد خواهند کرد.

    این دیگر به انتخاب شما بستگی دارد که آیا سلامتی را به ظاهر خوب می‌فروشید و عمل می‌کنید؟ حتماً در این رابطه با پزشکتان مشورت نمایید و از توصیه‌های او بهره ببرید.

    ۶. هیچ‌وقت تعادل بین تغذیه و ورزش را بهم نزنید

    کاهش وزن صحیح تنها از طریق حفظ تعادلی سالم بین تغذیه و ورزش پدید خواهد آمد. پس متعادل باشید و به خودتان گشنگی ندهید و بدنتان را از مواد مغذی محروم نسازید. خوب بخورید و ورزش کنید.

    ۷. در غذاهای سالم هم  پر خوری نکنید

    مواد غذایی سالم و فراوانی وجود دارد که برای کاهش وزن پیشنهاد می‌کنند. اما این بدین معنی نیست که می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی به وسط سفره شیرجه بزنید! برای اینکه وزنتان کم شود، هر چیزی را باید به اندازه‌ی صحیح مصرف کنید.

    اگر می‌خواهید وزن کم کنید و خوش اندام شوید، باید خیلی صبور باشید. سریع وزن کم کردن باعث خواهد شد تا پوستتان شل و آویزان شود و نسبت به سنی که دارید پیرتر بنظر برسید. آبرومندانه وزن کم کنید!

    http://sorkhabsefidab.com

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی

    تفریحی
    پیشنهاد 2






    پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله
       
       
    ورود به سایت
    ارتباط با مدیر
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 3266
      کل نظرات : 77
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 3
      تعداد اعضا : 26
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 114
      بازديد ديروز : 3,086
      بازديد کننده امروز : 27
      بازديد کننده ديروز : 65
      گوگل امروز : 2
      گوگل ديروز: 2
      بازديد هفته : 4,907
      بازديد ماه : 90,441
      بازديد سال : 377,107
      بازديد کلي : 2,974,581
      اطلاعات شما
      آي پي : 54.162.15.31
      مرورگر :
      سيستم عامل :
    مطالب جدید
    • بهترین چربی سوزترین نوشیدنی جهان
    • راحت ترین راه برای درمان بوی بد دهان
    • با این رژیم تا عید 10 کیلو کم کنید
    • روش های برای سفت کردن پوست صورت
    • روش تهیه مارگاریتا پیتزایی مخصوص گیاهخواران
    • با پوست تخم مرغ چیکار میشه کرد
    • 15 روش برای مدیریت دعواهای زن و شوهر
    • راهنمای شناخت شامپوی مناسب برای موی شما
    • خوراکی های ضد سرماخوردگی
    • 11 راههای فوق العاده برای تقویت حافظه
    مطالب پربازدید
    • 23 روش براي از بين بردن لكه از روي پارچه
    • روشن کردن پوست با آب لیمو ، چرا و چگونه
    • اس ام اس فلسفی و جملات معنادار زیبا
    • طرز تهیه بیسکویت کوکیز
    • طرز تهیه مربا و شربت شاتوت
    • شش تاثير باور نكردنيه خيار بر پوست شما
    • وب‌سايت خود را تحليل كنيد
    • داستان من و بابا و مامان
    • جدیدترین قوانین کسر خدمت سربازی
    • طرز تهیه شیرینی توپی
    • طرز تهیه شیرینی پفکی شکلاتی
    • پنکه و ساختمان آن
    • آموزش تزیین انواع میوه شب یلدا
    • ضميمه چارديواري روزنامه جام جم شماره 466
    • آبگرمکن گازی و ساختمان آن
    مطالب تصادفی
    • ضميمه كليك روزنامه جام جم شماره 381
    • نکاتی کلیدی برای پخت برنج بهتر
    • نحوه کشیدن خط چشم با مداد چشم
    • یک باستان شناس فرانسوی کاشف مجسمه داریوش بود
    • اعلام خبر خوش یارانه ای ازسوی احمدی نژاد
    • زیبایی در ایران دردسرهای خاص خودش را دارد
    • صبحانه، ناهار یا شام؟ کدام را حذف کنیم؟!
    • فراز و فرود سرمایه‌گذاری‌ها در بورس تهران
    • محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر
    • تاثیر یوگا بر کمر درد