close
تبلیغات در اینترنت
۵ نکته برای تمرین ورزش در تابستان
در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلیتالار گفتمانآرشیوعضویتورودنقشه سایتخوراکتماس با مافروشگاهمترجم قالب
موضوعات
  • سلامت
  • خانواده
  • گردشگری
  • ورزش
  • تکنولوژی،کامپیوتر و موبایل
  • تاریخ وفرهنگ وهنر
  • آموزشی
  • اقتصادی ، اجتماعی
  • اس ام اس
  • اخبار
  • ابزار وبلاگ نویسان
  • ضمائم
  • تیتراژ
  • آرشیو
  • 1395
  • 1394
  • 1393
  • 1392
  • 1391
  • 1390
  • آخرین کاربران
    لینک های روزانه
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    جنسیت شما ؟


    ۵ نکته برای تمرین ورزش در تابستان

    100 بازدید دو شنبه نکات مهم ورزشی,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    تابستان، زمان مناسبی است برای شروع عادت‌های سالمی که تمام عمر با شما همراه باشند. تناسب اندام باید هیجان انگیز و سرگرم کننده باشد تا شما علاقه‌تان را از دست ندهید و قبل از رسیدن به نتایج مورد نظرتان، دست از تلاش نکشید.

    در این مطلب ۵ نکته که در طول سالها با شاگردانم در میان گذاشته‌ام تا انتخابهای سالم را وارد زندگی روزمره‌شان کنند، را برای شما آورده‌ام. این عادت‌های کوچک، جمع می‌شوند و قبل از اینکه متوجه شوید، زندگی و احساس فوق العاده‌ای به شما خواهد داد.

    ۱. آب بیشتری بنوشید

    نوشیدن مقدار زیادی آب، مهم است. مخصوصا در تابستان که احتمال کم آبی شما بیشتر است و در طول تمرینات، بیشتر عرق می‌کنید. من دوست دارم کمی میوه یا آبمیوه هم به آب اضافه کنم تا بدون افزودن کالری نوشیدنی‌های دیگر، آب ساده را خوشمزه‌تر کنم. کافیست میوه‌های تازه‌ی مورد علاقه‌تان را تکه تکه کنید و آن را به آب خود اضافه کنید!

    ۲. برای تمریناتتان یک همراه پیدا کنید

    بعضی از تمرینات مورد علاقه‌ی دوست من شامل دوچرخه سواری، کلاس‌های رقص در فضای باز، قایقرانی و البته پیاده روی است که به یک پیک نیک سالم هم پایان می‌پذرید. شما می‌توانید با یک دوست، روز زیبایی در خارج از خانه سپری کنید. به طوری که حتی متوجه نخواهید شد چه تمرینات جالبی انجام داده‌اید.

    ۳. در صبح تمرین کنید

    یک راه بسیار خوب برای شروع پر انرژی صبحتان این است که صبح‌ها ورزش کنید. بعلاوه می‌توانید از آفتاب شدید تابستان هم اجتناب کنید. اگر با بیدار شدن از خواب و رفتن به باشگاه مشکل دارید، سعی کنید که یک یادداشت انگیزشی روی کفش ورزشی‌تان بگذارید و آن را کنار تختتان قرار دهید. وقتی که به این روند عادت کنید، می‌توانید در پاییز و زمستان هم به برنامه‌تان پایبند باشید و همان روند را ادامه دهید.

    ۴. تمرینات ورزشی آنلاین را امتحان کنید

    تمرینات آنلاین، یکی از بهترین راه‌ها برای ورزش کردن، بدون هیچ عذر و بهانه‌ای است! شما فقط به لپ تاپ و یک اتصال اینترنت نیاز دارید، و سپس انبوهی از ویدئوهای تمرینی که در اینترنت موجود است. اگر محیط خنک و دارای دستگاه تهویه را ترجیح می‌دهید، می‌توانید در داخل خانه تمرین کنید و اگر هوای تازه و نور خورشید را دوست دارید، درفضای باز تمرین کنید.

    ۵. قبل از ورزش، تجدید نیرو کنید

    من همیشه به مراجعینم می‌گویم که حداقل ۹۰ دقیقه قبل از تمرین، یک وعده‌ی غذایی کوچک یا میان وعده بخورند تا بهترین میزان انرژی را داشته باشند. این مسئله زمانی که بدنتان در گرما سخت‌تر کار می‌کند، مهمتر است. بسته‌های میان وعده‌ی کوچک حاوی کره‌ی بادام زمینی، یک راه مناسب برای تقویت شما قبل از تمرین است.

    من تشویقتان می‌کنم که این نکات را به همراه یک رژیم غذایی متعادل و داشتن حداقل ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی در روز، امتحان کنید. این فعالیت می‌تواند شنا، موج سواری، دویدن یا هر ورزش تابستانی دیگری که مورد علاقه‌ی شماست باشد. همیشه مطمئن باشید که در حال به چالش کشیدن خودتان هستید و از این روند لذت می برید.

    منبع:http://fitnessmagazine.ir

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی

    تفریحی
    پیشنهاد 2






    پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله
       
       
    ورود به سایت
    ارتباط با مدیر
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 3266
      کل نظرات : 77
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 3
      تعداد اعضا : 26
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 1,595
      بازديد ديروز : 13,217
      بازديد کننده امروز : 65
      بازديد کننده ديروز : 94
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 59,080
      بازديد ماه : 70,675
      بازديد سال : 70,675
      بازديد کلي : 70,675
      اطلاعات شما
      آي پي : 54.145.103.69
      مرورگر :
      سيستم عامل :
    مطالب جدید
    • بهترین چربی سوزترین نوشیدنی جهان
    • راحت ترین راه برای درمان بوی بد دهان
    • با این رژیم تا عید 10 کیلو کم کنید
    • روش های برای سفت کردن پوست صورت
    • روش تهیه مارگاریتا پیتزایی مخصوص گیاهخواران
    • با پوست تخم مرغ چیکار میشه کرد
    • 15 روش برای مدیریت دعواهای زن و شوهر
    • راهنمای شناخت شامپوی مناسب برای موی شما
    • خوراکی های ضد سرماخوردگی
    • 11 راههای فوق العاده برای تقویت حافظه
    مطالب پربازدید
    • 23 روش براي از بين بردن لكه از روي پارچه
    • روشن کردن پوست با آب لیمو ، چرا و چگونه
    • اس ام اس فلسفی و جملات معنادار زیبا
    • طرز تهیه بیسکویت کوکیز
    • طرز تهیه مربا و شربت شاتوت
    • شش تاثير باور نكردنيه خيار بر پوست شما
    • داستان من و بابا و مامان
    • جدیدترین قوانین کسر خدمت سربازی
    • وب‌سايت خود را تحليل كنيد
    • طرز تهیه شیرینی توپی
    • طرز تهیه شیرینی پفکی شکلاتی
    • پنکه و ساختمان آن
    • آموزش تزیین انواع میوه شب یلدا
    • ضميمه چارديواري روزنامه جام جم شماره 466
    • آبگرمکن گازی و ساختمان آن
    مطالب تصادفی
    • چــه سني براي عاشق شدن مناسب است؟
    • ضميمه قاب كوچك شماره 359
    • چگونه رژ لب بزنید تا زیبا و ماندگار باشد
    • طرز تهیه نان پیتا
    • دوازده قانون راهگشاي زندگي
    • فایرچت بدون نیاز به اینترنت گفت‌وگو کنید
    • بهترين آنتي ويروس هاي رايگان براي ويندوز
    • فال روزانه دوشنبه 23 بهمن 1391
    • پرش سونی به درون دنیای لوبیا ژله‌ای
    • اصول صحیح تهیه چای سبز