close
تبلیغات در اینترنت
ورزش و ماساژ هاي پيشنهادي براي کاهش درد عضلات
در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما فروشگاه مترجم قالب
موضوعات
  • سلامت
  • خانواده
  • گردشگری
  • ورزش
  • تکنولوژی،کامپیوتر و موبایل
  • تاریخ وفرهنگ وهنر
  • آموزشی
  • اقتصادی ، اجتماعی
  • اس ام اس
  • اخبار
  • ابزار وبلاگ نویسان
  • ضمائم
  • تیتراژ
  • آرشیو
  • 1395
  • 1394
  • 1393
  • 1392
  • 1391
  • 1390
  • آخرین کاربران
    لینک های روزانه
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    جنسیت شما ؟


    ورزش و ماساژ هاي پيشنهادي براي کاهش درد عضلات

    148 بازدید سه شنبه پزشکی و سلامت,نکات مهم ورزشی,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    آمارها نشان مي دهد، در کشوري مانند آمريکا از سال ۱۹۹۷، فروش مسکن براي درد عضلات و مفاصل ۹۰ درصد افزايش پيدا کرده است. اين آمار بسيار بالا و نگران کننده است به ويژه که عمده اين دردها را مي توان بدون دارو هم برطرف کرد! از جمله اين روش ها، ورزش و ماساژ است که در بهبود دردهاي ناحيه سر، شانه، زانو و... بسيار موثر است.

    درد دست؛به نقل از سايت «Readers digest»، نشستن طولاني مدت پشت ميز منجر به سندروم تونل کارپل مي شود.در اين زمينه مي توان با انجام يک سري ورزش هاي ويژه در هر يک ساعت مانع بروز درد شد.

    ۱ - دست چپ؛ در حالي که کف دست به طرف بالاست، انگشتان را به سمت مچ دست به آرامي بکشيد تا احساس کشش کنيد، دست خود را به مدت ۵ ثانيه در اين حالت نگه داريد و سپس اين حرکت را با دست راست نيز انجام دهيد.

    ۲ - در جلوي قفسه سينه کف دست ها را با هم فشار دهيد، سپس به سمت پايين يعني ران پا بياوريد تا در قسمت مچ احساس کشش کنيد دست خود را به مدت ۵ ثانيه در اين حالت نگه داريد.

    ۳ - انگشتان دست را باز کنيد و به مدت ۵ ثانيه نگه داريد.

    ۴ - شست دست چپ را به آرامي به سمت مچ بکشيد تا احساس کشش کنيد براي ۵ ثانيه نگه داريد، سپس اين حرکت با شست دست راست تکرار شود.

    ۵ - دست را مشت کنيد. ابتدا انگشت کوچک، سپس يکي يکي بقيه انگشتان را جمع کنيد تا مشت شود. سپس مچ را به سمت داخل کج کنيد تا احساس کشش پيدا کنيد و به مدت ۵ ثانيه نگه داريد.

    ۶ - قسمت داخل و خارج هر دست را به آرامي ماساژ دهيد سپس تکان دهيد.

    پا درد:۱ - پا درد؛ تکه يخي را در پارچه اي قرار دهيد و با آن به آرامي پاي خود را ماساژ دهيد.

    ۲ - ماساژ پا با استفاده از توپ تنيس

    توپ را زير يک پاشنه پا قرار دهيد، بايستيد و وزن بدن خود را روي آن قرار دهيد. به آرامي توپ را از پاشنه به نوک انگشتان بغلتانيد. زماني که توپ به انگشتان مي رسد، انگشتان را کاملاً باز کنيد. اين حرکت را با پاي ديگر نيز انجام دهيد در صورت نداشتن توپ تنيس مي توانيد از قوطي کنسرو نيز استفاده کنيد. پس از انجام دادن اين ورزش، شيشه آب يخ را نيز زير پا بغلتانيد تا پا آرام شود.

    ۳ - درد شانه يا کمر:ماساژ با توپ تنيس براي افرادي که تمامي روز پشت ميز رايانه مي نشينند و کمر را به سمت جلو خم مي کنند يا افرادي که کمردرد دارند، مفيد است.

    براي انجام دادن اين ورزش، روي زمين دراز بکشيد و توپ را در قسمتي که درد مي کند مثلاً قسمت تحتاني کمر بين استخوان کتف قرار دهيد و آن را بغلتانيد تا به نرم ترين قسمت آن برسيد. در همان حالت به مدت ۵ دقيقه يا تا زماني که احساس شل شدن عضله مي کنيد ادامه دهيد.

    زانو درد:غلتک هايي از جنس فوم يا تکه اي از لوله پي وي سي را زير عضله قرار دهيد اين وسايل، عضلات سفت شده را ماساژ مي دهد.به قسمت راست دراز بکشيد و لگن راست را روي غلتک قرار دهيد، در حالي که دستتان را روي زمين قرار داده ايد پاي چپ را روي پاي راست قرار دهيد و کف پاي چپ را صاف روي زمين قرار دهيد. بدن خود را به سمت راست بغلتانيد به طوري که غلتک از لگن به سمت زانو حرکت کند اين حرکت را به مدت ۳۰ ثانيه تکرار کنيد. سپس از غلتک براي قسمت چپ نيز استفاده کنيد

    روزنامه خراسان

    براي دريافت جديدترين اخبار و مطالب روزانه در ايميل تو خبرنامه عضو شويد

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی

    تفریحی
    پیشنهاد 2






    پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله
       
       
    ورود به سایت
    ارتباط با مدیر
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 3266
      کل نظرات : 77
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 2
      تعداد اعضا : 26
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 170
      بازديد ديروز : 3,086
      بازديد کننده امروز : 27
      بازديد کننده ديروز : 65
      گوگل امروز : 2
      گوگل ديروز: 2
      بازديد هفته : 4,963
      بازديد ماه : 90,497
      بازديد سال : 377,163
      بازديد کلي : 2,974,637
      اطلاعات شما
      آي پي : 54.162.15.31
      مرورگر :
      سيستم عامل :
    مطالب جدید
    • بهترین چربی سوزترین نوشیدنی جهان
    • راحت ترین راه برای درمان بوی بد دهان
    • با این رژیم تا عید 10 کیلو کم کنید
    • روش های برای سفت کردن پوست صورت
    • روش تهیه مارگاریتا پیتزایی مخصوص گیاهخواران
    • با پوست تخم مرغ چیکار میشه کرد
    • 15 روش برای مدیریت دعواهای زن و شوهر
    • راهنمای شناخت شامپوی مناسب برای موی شما
    • خوراکی های ضد سرماخوردگی
    • 11 راههای فوق العاده برای تقویت حافظه
    مطالب پربازدید
    • 23 روش براي از بين بردن لكه از روي پارچه
    • روشن کردن پوست با آب لیمو ، چرا و چگونه
    • اس ام اس فلسفی و جملات معنادار زیبا
    • طرز تهیه بیسکویت کوکیز
    • طرز تهیه مربا و شربت شاتوت
    • شش تاثير باور نكردنيه خيار بر پوست شما
    • وب‌سايت خود را تحليل كنيد
    • داستان من و بابا و مامان
    • جدیدترین قوانین کسر خدمت سربازی
    • طرز تهیه شیرینی توپی
    • طرز تهیه شیرینی پفکی شکلاتی
    • پنکه و ساختمان آن
    • آموزش تزیین انواع میوه شب یلدا
    • ضميمه چارديواري روزنامه جام جم شماره 466
    • آبگرمکن گازی و ساختمان آن
    مطالب تصادفی
    • کی دست از زود قضاوت کردن برمی داریم!؟
    • فال روزانه دوشنبه 23 بهمن 1391
    • فال روزانه چهارشنبه 22 شهریور 1391
    • ترفند ساده براي افزايش عمرCDهايمان
    • روشهای افزایش اعتماد به نفس
    • فال روزانه شنبه 28 ارديبهشت 1392
    • ضميمه سيب (ويژه‌نامه دانش و پزشكي) شماره 264
    • فال روزانه سه شنبه 11 مهر 1391
    • ساختمان و اساس کار ژنراتور سنکرون
    • نرم افزار بانک اس ام اس قائمیه -جاوا