loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 681 زمستان 1390 نظرات (0)

 

پس از رسانه‌ای شدن خبر خواندن تیترا‍ژ سریال «شیدایی» توسط علی لهراسبی خواننده محبوب عرصه پاپ، اخبار ضد و نقیضی در این باره منتشر شده که در هیچکدام از آن‌ها تیم کاری این خواننده برای این قطعه معرفی نشده بود و از قول لهراسبی نقل شده بود که: «برای این سریال قرار است چند قطعه ساخته شود و من از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنم و برای این تیتراژ نهایی کنیم!».

این خواننده با تکذیب کلیه این صحبت‌ها در گفتگویی کوتاه با «موسیقی ما» گفت: «واقعا متاسفم برای همه آنهایی که به دروغ این قبیل خبر رسانی‌ها را در جامعه رسانه‌ای کشور منتشر می‌کنند. من درباره این سریال و قطعه‌ای که برای «شیدایی» آماده کرده‌ام با هیچ رسانه و خبرنگاری صحبت نکرده‌ام و تمام صحبت‌هایی را که از قول من آورد ه شده را به کل تکذیب می‌کنم.»

بقیه در ادامه مطلب  . . .

و درباره تیتراژ‍ جدیدش نیز گفت: «برای این سریال فقط با محمد رضا شفیعی «تهیه کننده سریال» طرف هستم و منحصرا تصمیم گیرنده خودم و آقای شفیعی هستیم و اصلا این طور نیست که چند قطعه ساخته شده و من قرار است یکی را انتخاب کنم و برای این سریال بخوانم. مگر خوانندگی مغازه خواربار فروشی است که از بین محصولات مختلف یکی را انتخاب کنی و از آن استفاده کنی؟!. من نمی‌دانم که این اخبار چطور و از چه منبعی منتشر شده ولی قویا اعلام می‌کنم که تا انتشار آلبوم‌ام با هیچ رسانه‌ای گفتگو نکرده و نخواهم کرد.»

گفتنی ست آلبوم جدید این خواننده «تصمیم» آخرین مراحل تولید‌اش را پشت سر گذاشته و پس از ایام سوگواری با تیتراژ بالا در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

منبع : نوین فان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 480
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 2,695
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34,347
  • بازدید ماه : 99,767
  • بازدید سال : 643,884
  • بازدید کلی : 6,999,411
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله