loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1460 پاییز 1390 نظرات (8)

مواد لازم برای پنج نفر:

گندم پوست کنده= نصف پیمانه
جو پوست کنده=یک سوم پیمانه
نخود=یک سوم پیمانه
عدس =یک سوم پیمانه
ماش =یک سوم پیمانه
لوبیاسفید، قرمز، چیتی، چشم بلبلی از هر کدام =یک سوم پیمانه
سبزی آش=۱ کیلو گرم
نمک، فلفل قرمز، زیره، آویشن، زردچوبه، پونه =به میزان لازم
روغن زیتون =به میزان لازم

طرز تهیه:

حبوبات و غلات را ۲۴ ساعت قبل بخیسانید و بعد همه ی آنها را به مدت یک ساعت جداگانه بپزید سپس سبزی خورد شده را همراه با ادویه جاتی که گفته شد به آنها اضافه کرده و یک ساعت دیگر با حرارت ملایم بگذارید بپزند تا خوب جا بیفتد و هنگام سرو به دلخواه باروغن زیتون میل کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پاتوق persianvo در تاریخ 1393/08/05 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم
من هم مثل شما يه وبلاگنويسم و به اين کار علاقه دارم.
ازت دعوت ميکنم به وبلاگم يه سري بزني. وبلاگ من خبريه. ممنون ميشم با نظراتت خوشحالم کني. منتظرت هستم
بابت وبلاگت هم بهت تبريک ميگم
موفق باشي
__________

این نظر توسط نيوکامنت در تاریخ 1393/01/16 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما!

ارسال کامنت تبليغاتي انبوه به وبلاگ هاي :

بلاگفا ، ميهن بلاگ ، بلاگ اسکاي ، لوکس بلاگ و ...

بصورت کاملا اتوماتيک

پوشش 27 سرويس وبلاگ دهي

با نيوکامنت !



این نظر توسط علي سماوات در تاریخ 1392/12/08 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

با سلام
وب مفيد و زيبايي داريد
لطفا به ما هم سر بزنيد
ممنون

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1392/10/25 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

slm.webet kheili bahale.kheili az webet khosham omad.omidvaram behtar ham beshe.mikham nazaret ro darbare webam bedonam.khoshal misham behem sar bezani va nazar bedi.montazeram
پاسخ : سلام ممنون از نظرتان حتما به وبت سر میزنم موفق بشی:-)

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1392/09/27 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وبسایت خیلی خیلی زیبایی داری دوست داشتی به سایت من هم یه سری بزن امیدوارم تو کارت موفق باشی.
پاسخ : دیدم سایت تو دیدم زیبا جالب بود ممنون از حضورت

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/07 و 14:02 دقیقه ارسال شده است

سلام
من يك وبلاگ دارم درباره دانلود نرم افزار هست.
لطفا من را با اسم دانلود نرم افزار لينك كنيد و بعد بگيد كه با چه نامي شما را لينك كنم

راستي اگه از وبلاگم خوشت اومد من را تو گوگل محبوب كن
پيشاپيش ممنون از اينكه اومدي.
شکلک



برای تبادل لینک به سایت زیر سربزنید

http://link25.ugig.ir

این نظر توسط unit در تاریخ 1348/10/11 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگت عالیه
وقت کردی به وبلاگ من هم یه سری بزن
اگه خواستی میتوتی تو گروهمون هم عضو بشی.
منتظرتم

این نظر توسط tohi vagehi در تاریخ 1348/10/11 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

TV1.R98.IRشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
وب خوبی داری موفق باشی
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 609
  • آی پی دیروز : 646
  • بازدید امروز : 4,481
  • باردید دیروز : 4,803
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 40,936
  • بازدید ماه : 106,356
  • بازدید سال : 650,473
  • بازدید کلی : 7,006,000
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله