loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 927 پاییز 1392 نظرات (0)

شرکت هاي بزرگ فناوري در نخستين روزهاي برگزاري نمايشگاه جهاني فناوري برلين گجت هاي جديد خود شامل ساعت هاي هوشمند، گوشي هاي هوشمند و تبلت هاي نسل جديد را معرفي کردند. امسال نيز بازيگران بزرگ اين صحنه همچون سوني و سامسونگ محصولات جديد خود را در حاشيه اين نمايشگاه رونمايي کردند.سامسونگ از ساعت هوشمند به همراه نسل سوم فبلت هاي خود موسوم به گلکسي نوت 3 و همچنين تلويزيون آلترا اچ دي 98 اينچي رونمايي کرده است. کنفرانس سوني نيز در نمايشگاه IFA شهر برلين برگزار و از دل آن محصولات جديد اين کمپاني پديدار شد. سوني در IFA 2013 محصولات متنوعي از تلويزيون هاو پروژکتور 4K گرفته تا گوشي فوق العاده جذاب Xperia Z1 و 3رايانه جديد از برند وايو را رونمايي کرد. براي آشنايي با جديدترين محصولات فناوري دنيا که در اين نمايشگاه رونمايي شده است،با ما همراه شويد.

گلکسي نوت 3 سامسونگ با نمايشگر 5.7 اينچي
سامسونگ به طور رسمي از جديدترين نسخه فبلت خود يعني گلکسي نوت 3 پرده برداشت. اين گوشي جديد نسبت به نسل قبلي خود باريک تر شده و از طراحي زيباتري برخوردار است. به گزارش zoomit، بزرگ ترين تغيير در نوت 3 مربوط به قسمت پشتي آن است که به طور کامل از چرم ساخته شده است

صفحه نمايش بزرگ تر، نسخه جديد قلم هوشمند S Pen، قاب دور گوشي فلزي و مجموعه اي از سخت افزارهاي قدرتمند تنها بخشي از ويژگي هاي اين فبلت جديد است.گلکسي نوت 3 عملکرد بهتري در چند وظيفگي (Multitasking) نسبت به مدل هاي قبلي از خود نشان مي دهد.ازجمله مشخصات فني گلکسي نوت 3 مي توان به صفحه نمايش 5.7 اينچ با رزولوشن 1080p از نوع AMOLED،پردازنده Exynos 5 Octa با حداکثر فرکانس 1.9 گيگاهرتز يا Snapdragon 800 با 4 هسته 2.3 گيگاهرتز،حافظه رم 3 گيگابايت،حافظه ذخيره سازي 32 يا 64 گيگابايت به همراه درگاه micro SD،دوربين 13 مگاپيکسل شبيه Galaxy S4 به همراه فلش LED و قابليت ضبط ويدئو با رزولوشن 4K، پشتيباني از واي-فاي a/b/g/n/ac، بلوتوث 4، فرستنده IR، درگاه MHL 2.0 و NFCوباتري 3200 ميلي آمپرساعت اشاره کرد. طبق اخبار منتشره،  Galaxy Note III اولين گوشي هوشمند و يا فبلتي است که از USB نسخه 3 به جاي USB 2 استفاده مي کند.


Xperia Z1 با دوربين 20.7 مگاپيکسلي رونمايي شد

سوني سرانجام از گوشي Xperia Z1 که با نام رمز هونامي شناخته مي شد، رونمايي کرد، اين گوشي به پردازنده 4 هسته اي Snapdragon 800 و دوربين 20.7 مگاپيکسلي مجهز است که به اعتقاد سوني بهترين در دنياي موبايل است. اين گوشي در اصل، يک تلفن-دوربين است.مشخصات فني Xperia Z1 سوني عبارت است ازپشتيباني از شبکه LTE،ابعاد 144 در 73.9 در 8.3 ميلي متر،صفحه نمايش 5 اينچ با رزولوشن 1080p، دوربين جلوي 2 مگاپيکسل،2 گيگابايت حافظه رم،16 گيگابايت حافظه ذخيره سازي،درگاه ميکرو SD براي اتصال حافظه خارجي باتري 3 هزار ميلي آمپرساعتي ،پشتيباني از NFC، MHL، Wi-Fi، Miracast وضد آب و ضد گرد و غبار.


Smart Watch 2، بهتر از نسخه قبلي اما همچنان گران قيمت

SmartWatch 2 ساعت جديد سوني نيز که به تازگي در نمايشگاه IFA برلين معرفي شده ،تنهابا ارائه امکاناتي از قبيل ارتباط با گوشي هاي هوشمند به  عنوان يک ابزار جانبي، همچنان ساده باقي مانده است.سوني قيمت بسيار بالايي را براي اين ساعت هوشمند در نظر گرفته است در حالي که مي توان از اين ساعت هوشمند به عنوان صفحه نمايش دوم براي گوشي هوشمند ياد کرد. مي توان به راحتي و با يک لمس ساده SmartWatch 2 را به گوشي هوشمند خود با استفاده از فناوري NFC متصل کرد. صفحه نمايش اين ساعت 1.6 اينچي با رزولوشن 2220 در 176 پيکسل است .


3محصول جديد خانواده VAIO سوني

يکي از مهم ترين بخش هاي کنفرانس سوني به 3 محصول جديد از سري رايانه هاي VAIO اختصاص داشت که هر3 به نمايشگر 1080p لمسي مجهز و از طراحي منحصر به فردي برخوردارهستند.VAIO Flip PC يک لپ تاپ منعطف و منحصر به فرد است که روي دردستگاه، قطعه اي به عنوان نقطه اتکاي نمايشگر قرار گرفته که موجبات تغيير شکل Flip به چندين شکل را فراهم مي آورد. به گزارش theverge، مي توانيد آن را مانند يک لپ تاپ استفاده کنيد، يا نمايشگر را بچرخانيد و آن را به يک تبلت تبديل کنيد.VAIO Tap 11 نيز يک تبلت فوق باريک است که به همراه داک صفحه کليد مغناطيسي عرضه مي شود. ضخامت اين محصول کمتر از يک سانتي متر است و نمايشگر 1080p، پردازشگر Haswell اينتل (تا Core i7)، ويندوز 8 و مجموعه  کاملي از درگاه هاي مورد نياز از جمله مشخصات شاخص آن به حساب مي آيد.


Galaxy Gear، ساعت هوشمند سامسونگ

Galaxy Gear صفحه نمايشي از نوع AMOLED با اندازه 1.63 اينچ و رزولوشن 320×320 را روي بند چرمي ساعت قرار مي دهد که در کنار دوربين 1.9 مگاپيکسلي ولنز با فوکوس خودکار قرار گرفته است. به گزارش engadget، دوربين آن تنها توانايي ثبت تصاوير با رزولوشن پايين و فيلم برداري با مدت کوتاه تنها 10 ثانيه و با استاندارد 720P را دارد.اما اصلي ترين سورپرايز هاي سامسونگ ، همکاري با توليدکنندگان اپليکيشن ها و توليد بيش از 70 برنامه براي اين ساعت مچي روي دستان شماست. در قلب اين ساعت هوشمند، پردازنده اي با فرکانس 800 مگاهرتز به عنوان پردازشگر داده ها و باتري غير قابل تعويض 315 ميلي آمپر ساعتي وجود دارد. سامسونگ وعده داده است که اين باتري ، استفاده براي يک روز کامل را تضمين مي کند. از جمله ديگر مشخصات فني Galaxy Gear، مي توان به حافظه RAM با گنجايش 512 مگابايت، بلوتوث 4، ژيروسکوپ و حرکت سنج اشاره کرد که همه اين موارد با يک حافظه 4 گيگابايتي همراه شده است. به گفته يکي از اعضاي تيم طراحي سامسونگ ،با گالکسي گير مي توانيد تماس بگيريد يا به تماس هاي خود پاسخ دهيد بدون آن که مجبور باشيد گوشي  را از جيب تان خارج کنيد. بند اين ساعت که در 6 رنگ عرضه شده، به يک دوربين مجهز است که مي توان با آن عکس و فيلم تهيه کرد.


گلکسي نوت 10.1 نسخه  2014

در مراسم Unpacked سامسونگ در حاشيه  نمايشگاه IFA 2013 تبلت گلکسي نوت 10.1 اينچي جديد نيز رونمايي شد. قاب پشتي اين محصول مانند برادر کوچکترش چرم دوزي شده و قرار است از سوم مهر وارد بازار شود. نمايشگر اين محصول از نوع LCD و داراي رزولوشن 2560 در 1600 است که به طور مستقيم تبلت نکسوس گوگل و آي پد اپل را به رقابت مي طلبد. ضخامت نوت جديد تنها 7.9 ميلي متر است.در قلب نسل جديد نوت 10.1 اينچي، تراشه  4 هسته اي Snapdragon 800 ساخت کوالکام يا 8 هسته اي اکتا، ساخت سامسونگ قرار گرفته است که با فرکانس 1.9 گيگاهرتزي کار مي کند و توسط 3 گيگابايت حافظه رم پشتيباني مي شود.


معرفي LG Gpad بابدنه آلومينيمي و صفحه نمايش 8.3 اينچي

ال جي با رونمايي از تبلت آندرويدي GPad در نمايشگاه IFA آلمان، به بازار رقابت تبلت  ها بازگشته است.در پشت بدنه آلومينيمي LG GPad 8.3، تراشه Snapdragon 600 به عنوان قلب تبلت قرار دارد. در قسمت جلو، صفحه نمايش 8.3 اينچي با کيفيت FULL HD، آخرين نسخه از سيستم عامل آندرويد (4.2.2) را در مقابل چشمان کاربران به نمايش در مي آورد.

روزنامه خراسان

فروشگاه صبا موبايل و تبلت

براي دريافت جديدترين اخبار و مطالب روزانه در ايميل تو خبرنامه عضو شويد


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 659
  • بازدید امروز : 2,220
  • باردید دیروز : 6,416
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,220
  • بازدید ماه : 110,511
  • بازدید سال : 654,628
  • بازدید کلی : 7,010,155
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله